Rebranding po 32 letech: Z Moravia Propag se stává MVIA

Po více než třech dekádách na trhu jsme se rozhodli pro změnu. Moravia Propag mění název, aby byl modernější, sebevědomější a odrážel náš růst v Česku i ve světě. Od 1. 1. 2025 jsme MVIA.
 - image

Motivace ke změně

Naše firma vznikla v roce 1992 v Brně a dnes už dodává zboží do 122 zemí na čtyřech kontinentech. Pro rebranding jsme se rozhodli s cílem lépe komunikovat šíři našeho sortimentu a služeb. Zároveň chceme působit svěžeji v očích vás, našich stávajících i potenciálních zákazníků.

„Rozhodnutí o rebrandingu v nás zrálo delší dobu. Hlavní motivací byla potřeba přizpůsobit vizuální identitu našemu globálnímu růstu a expanzi do nových segmentů. Původní značka Moravia Propag, která byla úzce spojena s našimi začátky v Brně a okolí, už neodpovídala současnému působení. Potřebovali jsme značce dát modernější image a upravit ji pro mezinárodní prostředí,“ popisuje náš CEO Jiří Smejkal.

Něco starého, něco nového

Nové jméno MVIA vychází ze slova Moravia obsaženého v původním názvu. Symbolizuje tak kontinuitu, ale i vývoj. Z názvu zároveň mizí odkaz na propagaci, která už dlouho není jediným zaměřením firmy. 
Změna názvu přichází společně s reorganizací do tří sub-brandů, které představují jednotlivé oblasti našeho současného působení. Jsou jimi:

 

  • MVIA HUB – digitální platforma pro efektivní nákup reklamních předmětů a POSM,
  • MVIA SUN – značka zaměřená na výrobu a instalaci venkovní stínicí techniky jak pro gastro provozy, tak pro koncové zákazníky,
  • MVIA TEC – brand orientovaný na servis, prodej a renovaci profesionální gastro techniky.


Nově vyčleněné sub-brandy pomohou lepšímu zacílení na specifické trhy a segmenty. Jak vysvětluje vedoucí marketingu, Pavel Herůfek:

 „Zákazníkům tato změna přinese hlavně větší přehlednost a rozpoznatelnost našich služeb. Dříve se stávalo, že si klienti nebyli jistí, co přesně děláme. Nové značky umožní jednodušší orientaci v našich službách a věříme, že i zlepší zákaznickou zkušenost.“

Značka MVIA bude i nadále sloužit firmám, které nakupují reklamní předměty a POS materiály mimo platformu MVIA HUB. Klíčovou roli bude hrát i v HR komunikaci firmy.

Od loga až po interní komunikaci

Nové logo a vizuální identitu budeme od 1. ledna 2025 postupně zavádět na všech úrovních: od našich webových stránek a sociálních sítí přes obaly produktů a tiskoviny až po komunikaci uvnitř firmy. Přestože nás čekají velké změny, jsme přesvědčení, že to nejdůležitější se nemění: „Naše základní hodnoty a způsob, jakým se staráme o zákazníky, zůstávají stejné – mění se pouze vizuální identita, aby lépe odrážela, kým jsme dnes,“ uzavírá Jiří Smejkal.
 


Chcete se na něco zeptat? Obraťte se na nás, rádi vaše dotazy zodpovíme.

Pavel Herůfek, vedoucí marketingového oddělení
 

pherufek@mvia.cz
+420 731 685 346